»Na ta način je presegel meje kitare in ustvaril nov instrument, ki se meša z bobnarsko garnituro ali človeškimi orglami - nenehno razvijajoči se instrument, ki presega instrumentalno prakso in vzbuja ples.«
»Vsak gib, vsak ton nosi s seboj zgodbo, polno konteksta in zgodovine, iz katere se oblikuje bogat, zvočno-barvit prostor kolektivnega izraza, odprtega za nove interpretacije.«
»Skozi improvizacijo so ustvarjene nevidne povezave, pletejo se niti, ki segajo onkraj časa in prostora ter nas vabijo k prepoznavanju skupne odgovornosti - do prostora, drug do drugega, do umetniške dediščine in prihodnosti sodobnega plesa.«
»Delodajalci hrup običajno prepoznajo kot tvegan dejavnik za zdravje delavcev, a ga v ključni fazi podcenjujejo. Velja širši konsenz, da je hrup stalnica v vsakdanjem življenju in se ga kot takega prevečkrat obravnava tudi na delovnem mestu, četudi je za zdravje izjemno škodljiv«
»Sočasno odigrane sekvence različnih dolžin se prevračajo ena na drugo in sledijo notranjemu ritmu, ki ni kvantiziran na zunanjo matriko. Rezultat je živa, gibajoča se, zaradi narave modularnega sintetizatorja pa tudi neponovljiva gmota saksofonskih in elektronskih zvokov.«
»Že nekaj časa me navdihuje proces, v katerem mi znamenja, oblike in vzorci iz mojega vsakdanjega življenja v Brooklynu sprožijo spomine na moje rojstno Novo mesto in Slovenijo. Ko sem doma, poteka proces v nasprotni smeri in domači kraji me spomnijo na Brooklyn. To doživljanje je navdihnilo novi projekt Synchronicity.«
»Izjemna na več ravneh: zaradi politične razsežnosti in moči glasu, fizičnosti ter in filozofskih razmišljanj o glasu, telesu in prostoru, pa tudi zaradi raziskovanja zgodovine.«